Direktlänk till inlägg 5 oktober 2015

FÖRLÅT!

Av Emelie Blennow - 5 oktober 2015 18:06

Jag ber mycket om ursäkt för att jag inte har tagit mig tiden att blogga. Jag har haft fullt upp med skolarbete och golfen. De sista veckorna har innehållit mycket slit. Jag var och tävlade i missouri och lyckades skrapa ihop bra scorer. Lite många dubblar och många puttar fick jag ihop scorerna, 77, 73, 75. Så jag behöll min tredje plats i laget och är därför klar för tävlingen i Colorado nu i helgen. Spännande. Hoppas jag lyckas vara i fas med skolarbetet. Det är tugnt nu, men det blir bättre!

Här är en bild i tog på en lada. Hoppas ni gillar den!

 

 
 
Ingen bild

Mona

5 oktober 2015 22:35

En stor lycka-till-spark kommer ...
...HÄR!!
Plugga på, svinga lugnt och glöm inte bort att djupandas emellanåt!
Kan man följ ditt (förlåt; ert) spel på samma ställe som sist tror du?
Kram
Mona

 
Ingen bild

Mormor

6 oktober 2015 07:39

Hoppas att bilden inte visar ert boende. Jag förstår att du har mycket att göra men hoppas att det blir tid till lite kul också. Emelie, jag tycker att morfar har börjat blekna lite, Lycka till i Colorado, vi är många som håller tummarna för dej.⛳️❤️❤️❤️

 
Ingen bild

Mamma

6 oktober 2015 08:10

Så vi har längtat efter ett inlägg! Förstår att du har det fruktansvärt tufft med allt skolarbete. Hoppas att det lättar snart. Då blir det uppesittarnatt till helgen. Tyckte att det var en väldigt fin lada, luftig och fin!

 
Ingen bild

Pappa

6 oktober 2015 12:29

För att vara första tävlingen på collage nivå så är det en riktigt bra scor. Vad vi kan se så har du anpassat dig i din golf/ skolarbete, det blir bättre. Har ni tittat på nytt boende, något billigare än där ni bor nu hoppas jag. Lycka till i Collerado vi håller tummar o tår. Puss o kram Pappa. PS håller på att kolla upp bilfrågorna som du har.

 
Ingen bild

Agneta H

6 oktober 2015 23:56

Önskar dig allt gott. Förstår att det är tufft. Samtidigt roligt. Håller tummar och tår. Fin lada. Aircondition i alla fall. Kram

 
Ingen bild

Moster

7 oktober 2015 17:39

Det var jättespännande att följa din första tävling i USA. Otroligt bra gjort att hålla tredjeplatsen i laget! Vi kommer att hålla tummarna i helgen igen. Kul att du får åka runt och se olika delar av landet. Slit inte ut dig med allt plugg och även om vi längtar efter inlägg på bloggen så får det ju inte bli ett tvång för dig. Du måste hinna vila och ladda batterierna ibland. Vi har det lite lugnare här hemma. Flytten är klar, det gick väldigt bra och det blev jättefint! I helgen ska jag jobba kväll, det ska jag göra två gånger om året framöver. Blir spännande att se om jag hittar mina patienter i mörkret. Hösten har kommit, blåsigt nu och det är mörkt på kvällarna. Som tur är så är vårt hus i bättre skick än ladan du fotade. Häftigt att se hur naturen tar över det den kan. Många kramar!

 
Ingen bild

Jeanette

10 oktober 2015 17:17

Förstår att du har det jobbigt. Men du är duktig och kul att läsa ett nytt inlägg. Håller en berömd t_mme och hoppas det går bra för dig.
Många kramar <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie Blennow - 8 december 2015 01:41

Hej! Förlåt men det var ett tag sen jag skrev på min blogg. Dett har hänt en del så det blir en längre inlägg. Vi tog oss igenom sista tävlingen lite knakligt. Vi avslutade på tredje plats på vår egna hemma tävling. Coach var inte nöjd. Vi gick för...

Av Emelie Blennow - 29 oktober 2015 16:00

Hetiska veckor här i Staterna. Mycket plugg och väldigt mycket golf. Var på en tävling förra veckan utanför Nashville, spelde dålig golf men lyckades toppa in en järn 6 på hål 17 för min allra första hole in one!!!! Väldigt roligt!!! Vi har också hun...

Av Emelie Blennow - 14 oktober 2015 02:48

Hej alla glada! Är precis hemkommen från en fanatstisk helg i Denver, Colorado. Vackrare plats får man nog leta efter! Vi spelade en fantastisk fin golfbana med klippiga bergen i bakgrunden. Golfen gick inte som planerat, 77,81,75. Det var fruktans...

Av Emelie Blennow - 20 september 2015 01:29

Hej kära läsare! Nu var det dags för ett till inlägg. Denna vackan har varit tuff med mycket spel och läxor. I torsadgs var i på Maumelle och spelade scramble med deras medlemmar. Vi lyckades gå 17 under par, och jag stod själv för 5 beridies. Jag ...

Av Emelie Blennow - 15 september 2015 02:39

Värsta morgonen någonsin. Upp kl 6 för att föra fysträning kl 7. I dag hade vi det tuffaste passet någonsin. Jag har aldrig varit så uttmattad. Tränaren påpekade att jag hade mord i blicken. Brukade ha det när jag simmade, antar att det är jävlar a...

Presentation


Hej!
På denna blogg kan ni följa min resa till USA, där jag kommer plugga och spela golf på college nivå.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards